غول قطری می‌خواهد به لیگ قهرمانان آسیا برگردد

هیچ گزینه دیگری جز پیروزی برای السد وجود ندارد و کسب سه امتیاز شعار این تیم در دیدار مهم امروز است.

 السد روز گذشته تمرین اصلی و نهایی خود را پشت سر گذاشت تا دوشنبه در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الفیصلی اردن بروند. الشارجه امارات و نسف ازبکستان دیگر همگروه‌های السد هستند.

تیم السد تمرین دیروز خود را با انرژی و اشتیاق فراوان از سوی تمامی بازیکنان شرکت کننده در این مسابقه پشت سر گذاشت و این تمرین با هدایت برونو میگوئل، سرمربی پرتغالی، انجام شد.

السد پس از تساوی با شارجه و باخت مقابل نسف در دو هفته نخست، برای کسب پیروزی و کسب سه امتیاز و تجدید امید صعودش در گروه، باید در این بازی حساس متمایز از قبل ظاهر بشود.

 

برونو در تمرین روز گذشته تمرکز زیادی روی جنبه‌های فنی و تاکتیکی داشت و از بازیکنان خواست در طول تمرین تمام تلاش خود را به کار گیرند تا سطح خوبی را نشان بدهند و به هدف مورد نظر یعنی برد و کسب سه امتیاز دست پیدا کنند.

السد در این بازی یکی از مهمترین اعضای این تیم یعنی اکرم عفیف را با محرومیت به دلیل اخراج در آخرین بازی مقابل نسف ازبکستان نخواهد داشت.

دیروز الفیصلی اردن برای آماده‌سازی برای این دیدار با السد در زمین فرعی باشگاه السد تمرین کرد. این دومین جلسه تمرینی این تیم در دوحه پس از ورود به قطر بود.

باید دید غول قطری که همیشه یکی از تیم‌های مهم لیگ قهرمانان بوده می‌تواند دوباره شرایط مناسبی پیدا بکند یا خیر.

به اشتراک گذاری این مطلب!

زخم کهنه فلسطینیان باید مداوا شود

این افراد بیشتر در معرض ابتلا به کرونا هستند

0 دیدگاه

    ارسال دیدگاه