جذاب‌ترین رقابت در تیم ملی برای یک قفس توری

چهار دروازه‌بان تیم ملی زنان برای حضور در مسابقات استرالیا سخت تلاش می‌کنند.

تیم ملی زنان ایران برای حضور در رقابت‌های مرحله دوم مقدماتی المپیک پاریس، تمرینات خود را برگزار کرد تا پس از اعلام بازیکنان منتخب مریم آزمون، لیست نهایی جهت اعزام به استرالیا مشخص شود.

از نکات قابل توجه ملی پوشان زن ایران، حضور چهار دروازه‌بان در تمرینات است. زهرا خواجوی (خاتون بم)، رها یزدانی (شهرداری سیرجان)، مینا نافعی و سمیرا محمدی (ملوان) نفراتی هستند که تلاش می‌کنند تا در دروازه تیم ملی قرار بگیرند.

1940511

این چهار گلر که رقابت سخت و دشواری با یکدیگر دارند، به دنبال حراست از دروازه تیم ملی هستند تا این پست مهم و حساس را از آن خود کنند. از آنجایی که در حال حاضر 24 بازیکن در اردوی تیم ملی حضور دارند و آزمون باید روی نام 2 نفر خط قرمز  بکشد، احتمال می‌رود یکی از این نفرات در پست دروازه‌بانی باشد.

پس از درخشش زهره کودائی در مرحله اول مقدماتی صعود به جام ملت‌های آسیا، این گلر طی سال‌های اخیر توسط مریم آزمون به تیم ملی دعوت نشد و جای خودش را به زهرا خواجوی داد که او توسط مریم ایراندوست به اردو فراخوانده نمی‌شد.

حالا باید دید که کادرفنی تیم ملی زنان برای انتخاب گلرهای خود جهت حضور در مسابقات استرالیا، کدام بازیکنان را انتخاب می‌کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

مسی و بکام یک بارسایی دیگر را می‌خواهند/ این بازیکن تاریخ‌ساز به آمریکا می‌آید؟

آژانس آنروا: غزه در حال خفه شدن است

0 دیدگاه

    ارسال دیدگاه