دو هزار و ۳۰۰ شعبه اخذ رأی در آذربایجان‌ غربی آرای شهروندان را دریافت می‌کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: دو هزار و ۳۰۰ شعبه در استان، از ساعت هشت صبح امروز آرای شهروندان را دریافت کرده اند و این روند همچنان تا پایان مهلت تعیین شده ادامه خواهد داشت.

رضا ابراهیمی، از هم استانی ها خواست کار رأی دادن را به ساعت پایانی روز محول نکنند و هر چه سریعتر در پای صندوق های رأی حاضر شوند.

ابراهیمی افزود: رأی دهندگان بهتر است مدارک هویتی ذکر شده شامل یکی از موارد شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، گذرنامه یا گواهینامه را به همراه داشته باشند و با در دست داشتن یکی از آنها به شعبه های اخذ رأی مراجعه کنند.

وی اظهارکرد: این مدارک باید دارای اعتبار بوده و افرادی که با شناسنامه قدیمی می خواهند رأی بدهند، لازم است به همراه خود شماره ملی داشته باشند، تا بتوانند رأی خود را به صندوق بیاندازند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: لازم است هم استانی ها در زمینه انتخابات صرفاً به اطلاعیه هایی که از طرف ستاد انتخابات صادر می‌شود و از طریق رسانه های رسمی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد، توجه کنند.

در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری

دو میلیون و ۵۶۴ هزار نفر در آذربایجانغربی واجد شرایط رأی دادن هستند و متولدین ۱۱ اسفند ۱۳۸۴ و قبل از آن می توانند در این انتخابات شرکت کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

روی این ستاره اصلاً ریسک نکنید!

مقصد بعدی فرهاد مجیدی کدام تیم است؟

0 دیدگاه

    ارسال دیدگاه