مشکلات ناپایدار با تغییر مدل حکمرانی فرهنگی به سادگی قابل تجزیه و حل مسئله هستند

زمر نیوز | بهزاد تیمورپور دبیر سلسله نشست های حکمرانی فرهنگی در یادداشتی نوشت : مشکلات ناپایدار فرهنگی با تغییر مدل حکمرانی فرهنگی به سادگی قابل تجزیه و حل مسئله هستند و باید از تکنیک صبر و برنامه های گفتگو محور به شدت بهره مند شویم.

به گزارش زمر نیوز ، بهزاد تیمورپور دبیر سلسله نشست های حکمرانی فرهنگی در یادداشتی نوشت : مشکلات ناپایدار فرهنگی با تغییر مدل حکمرانی فرهنگی به سادگی قابل تجزیه و حل مسئله هستند.

وی در یادداشتی نوشت : برای تغییر مدل حکمرانی فرهنگی تصمیم گیران از پشت درهای بسته به کف جامعه بیایند و در مقام گفتگو با ذی نفعان تغییرات فرهنگی را احساس و بر اساس سبک زندگی ذی نفعان راه حل ها و نیازها و فرهنگ های مورد نیاز شهروندان و جامعه را کشف و راهبری مدیریتی کنند.

چاره ای به جز تعامل و گفتگو نداریم 

وی نوشت : در مقام حکمرانی فرهنگی در کنار اینکه باید از یک سری سیاست های اصلی حاکم بر جامعه پیروی کنیم اما می توان در مقام تکنیک و خلاقیت تغییرات سخت فرهنگی مورد نیاز کشور را با زبان هنر و هنرمندانه به مخطاب ارسال کنیم .

استفاده از تکنیک صبر در حکمرانی فرهنگی

صبر و حوصله در به ثمر رسیدن اتفاقات فرهنگی تنها راه موفقیت است . توصیه قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت به مقام صبر بر کسی پوشیده نیست.

به اشتراک گذاری این مطلب!

عزم ایران برای همکاری‌های مالی و پولی با اعضای بریکس

0 دیدگاه

    ارسال دیدگاه