نظریه تبخیر هیجانی در روابط عمومی معرفی شد

زمر نیوز | نظریه‌ی نوآورانه "تبخیر هیجانی در روابط عمومی" که حاصل مطالعات و تحقیقات گسترده‌ی جناب آقای بهزاد تیمورپور، از فعالین برجسته فرهنگی...

به گزارش زمر نیوز، نظریه‌ی نوآورانه "تبخیر هیجانی در روابط عمومی" که حاصل مطالعات و تحقیقات گسترده‌ی جناب آقای بهزاد تیمورپور، از فعالین برجسته فرهنگی و رسانه‌ای کشور و پژوهشگر حوزه مدیریت اسلامی، می‌باشد، امروز (چهارشنبه، ۲۵ تیر ۱۴۰۴) به صورت رسمی معرفی گردید. 

این نظریه در پاسخ به مشاهدات عینی از چگونگی تأثیرگذاری سطحی و زودگذر پیام‌های روابط عمومی که عمدتاً بر هیجان لحظه‌ای تمرکز دارند، شکل گرفته است. طبق یافته‌های این نظریه، پیام‌های هیجان‌محور علی‌رغم جلب توجه اولیه، به دلیل فقدان عمق تحلیلی و عدم پیوند با ارزش‌های پایدار مخاطب، توانایی نفوذ به لایه‌های عمیق‌تر باورها را از دست می‌دهند و عملاً "تبخیر" می‌شوند.

نظریه تبخیر هیجانی در روابط عمومی معرفی شد

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید

به اشتراک گذاری این مطلب!

ترامپ و بازگشت شکوه ایرانی؟!

هم‌افزایی نظریه "تبخیر هیجانی" با آموزه‌های قرآنی: مسیری به سوی "ماندگاری ایمانی" در فرایند ارتباط

0 دیدگاه

    ارسال دیدگاه