نوری مجددا رئیس فراکسیون مستقلین ولایی شد

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی از برگزاری انتخابات این فراکسیون در اجلاسیه چهارم خبر داد و گفت: در این انتخابات غلامرضا نوری قزلچه مجددا به عنوان رییس فراکسیون تعیین شد.

محمدعلی محسنی بندپی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در جلسه امروز غلامرضا نوری قزلچه به عنوان رییس، ذبیح الله اعظمی و جلیل رحیمی جهان آبادی به عنوان نواب رییس، شیوا قاسمی پور و محمد باقری به عنوان دبیر و محمدرضا صباغیان به عنوان ناظر انتخاب شدند؛ بنده مجددا به عنوان سخنگوی فراکسیون انتخاب شدم.

هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار محو می‌کنیم

وی همچنین با اشاره به محکومیت حملات ددمنشانه و غاصبانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه گفت: فراکسیون مستقلین ولایی خواستار وحدت بیشتر مسلمانان جهان برای حمایت از مردم غزه و ایستادگی و مقاومت در مقابل حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی شد.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی ادامه داد: در این جلسه تاکید شد این رژیم جعلی به سطحی از رذیلت رسیده‌اند که از حمله به بیمارستان، بیماران مظلوم و مردم بی‌پناه نیز دریغ نکردند. بی‌تردید همه باید دست به دست هم دهیم تا با حمایت همه جانبه از مردم غزه پیرو ولایت امر ولی مسلمین بتوانیم هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار محو کنیم.

انتهای پیام

به اشتراک گذاری این مطلب!

جوانی ما به شوق نبرد با اسرائیل سپری شد/ دیگر امشب هیچ زخمی درد نمی‌کشد

ارتباط کم کاری تیروئید با این سرطان در زنان

0 دیدگاه

    ارسال دیدگاه