تاریخ : 1402,چهارشنبه 10 آبان17:27
کد خبر : 42968 - سرویس خبری : اخبار ورزشی

ادعای متهم شماره یک: یونایتد را درست می ‌کنم


ادعای متهم شماره یک: یونایتد را درست می ‌کنم

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که تنها به کمی زمان نیاز دارد تا این تیم را به روزهای اوج برگرداند.

شکست این هفته منچستریونایتد برابر منچسترسیتی باعث شد که انتقادها از این تیم بار دیگر افزایش پیدا کند و فشارها روی کادر فنی و بازیکنان این تیم زیاد شود. 

این هفتمین شکست آنها در 14 دیداری که از ابتدای فصل جدید در تمامی رقابت‌ها برگزار کرده‌اند بود و در روزهای اخیر برخی از رسانه‌های انگلیسی شایعاتی را درباره احتمال برکناری تن‌هاخ از هدایت این تیم منتشر کرده بودند. 

با این حال، این مربی هلندی به هیچ وجه نگران این موضوع نیست و به آینده روشن‌تر امیدوار است. او در گفتگو با یونایتد ریویو اظهار داشت:« هر بازی در یونایتد بسیار مهم است. هر روز فشار بیشتر روی افرادی که در این باشگاه هستند وارد می‌شود اما این انتظارات و استاندارندها چالشی هستند که ما همیشه باید با آنها روبرو شویم. 

 

هیچکدام از ما دوست نداشتیم چنین آغازی در فصل جدید داشته باشیم اما من اطمینان دارم که استعداد و برخورد درست را به عنوان یک تیم داریم تا بتوانیم در مسیر درست پیش برویم. من معتقد هستم که فقط کمی زمان می‌برد تا ما بتوانیم توانایی‌های واقعی‌مان را نشان دهیم. 

زمان این اتفاق هم خواهد رسید و من شکی در این باره ندارم. همچنان به این بازیکنان باور دارم و مطمئن هستم که ما پس از شروع سختی که در ابتدای فصل داشتیم، در ادامه پیشرفت بسیاری خواهیم کرد.»


منبع : ورزش سه