تاریخ : 1402,یکشنبه 23 مهر17:57
کد خبر : 451 - سرویس خبری : اخبار ورزشی

کوتینیو پس از پرسپولیس روی دور افتاد(عکس)



ستاره برزیلی الدحیل نمایش درخشانی در ترکیب تیمش مقابل الغرافه داشت.

الدحیل قطر شب گذشته در دومین مسابقه خود در دور گروهی جام اوریدو مقابل الغرافه قرار گرفت و به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کرد که کوتینیو، ستاره برزیلی جدید این تیم نقش اصلی در برتری تیمش را داشت و توانست روی هر دو گل تاثیرگذار ظاهر شود.

کوتینیو که پس از انتقال قرضی از استون ویلا انگلیس به الدحیل قطر در هفته پنجم لیگ ستارگان قطر در جریان پیروزی دو بر یک تیمش مقابل المرخیه توانست یک گل تماشایی به ثمر رساند و یک پنالتی بگیرد، بعد از ناکامی برابر پرسپولیس دیشب دوباره به فرم ایده‌آل و مدنظرش زیر نظر کریستوفر گالتیه بازگشت.

ستاره برزیلی سابق بارسلونا و لیورپول بعد از اینکه در دیدار هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس ناکام بود و در جریان شکست یک بر صفر تیمش برابر سرخ پوشان ایران حضور کامل در زمین داشت، دیشب موفق شد یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد تا از سد الغرافه عبور کنند.

کوتینیو 14 روز پس از دیدار آسیایی مقابل پرسپولیس در جام اوریدو برابر الغرافه قرار گرفت که پاس گل اول تیمش را به زیبایی از میانه زمین و عبور از بین مدافعان حریف داد و گل دوم را هم در وقت‌های تلف شده از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا نشان بدهد همچنان شرایط خوب خود را حفظ کرده است.

1940250


منبع : ورزش سه