تاریخ : 1402,جمعه 12 آبان17:27
کد خبر : 47337 - سرویس خبری : اخبار ورزشی

شوک دوم: وضعیت بحرانی مدافع عنوان قهرمانی


شوک دوم: وضعیت بحرانی مدافع عنوان قهرمانی

تیم والیبال پیکان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر زنان در دومین هفته مرحله مقدماتی دومین شکست متوالی خود را تجربه کرد.

 هفته دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز با سه دیدار در شهرهای تهران و اصفهان (دو مسابقه) پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه این هفته و در سالن فدراسیون والیبال تیم‌های پیکان تهران و هوران یزد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار جذاب و بسیار نزدیک با پیروزی نماینده یزد به پایان رسید.

شاگردان پدیده بلوری‌زاده که عنوان مدافع قهرمانی لیگ برتر زنان را یدک می‌کشند، در این مسابقه سه بر دو مغلوب هوران یزد شدند تا نخستین امتیاز خود در این فصل به دست آورند.

هوران که نخستین حضور در لیگ برتر زنان را تجربه می‌کند، در ست‌های دوم و چهارم 25 بر 20 و 25 بر 22 مغلوب میزبان خود شد، اما در ست‌های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 19 بر 17 به پیروزی رسید و دومین برد خود را جشن گرفت و چهار امتیازی شد.

مهین مومن نماینده سازمان لیگ در این مسابقه بود و شفیقه احدی نیز به عنوان ناظر فنی و داوری او را همراهی کرد. این دیدار 100 تماشاگر نیز داشت.

فرحناز قویدل و هنگامه پورحسن نیز قضاوت این دیدار را برعهده داشتند که 136 دقیقه طول کشید و دو کارت زرد داشت که مریم کامیابی بازیکن شماره ۶ تیم هوران در ست دوم و زهرا قنواتی بازیکن شماره ۹ تیم پیکان در ست سوم این کارت‌ها را دریافت کردند. پیکان تهران در هفته نخست لیگ برتر زنان نیز سه بر صفر مغلوب فولاد مبارکه سپاهان شده بود.


منبع : ورزش سه