با خراب کردن این موقعیت: داروین از خجالت آب شد!

صحنه ماندگار خلق شده به دست داروین نونیز در بازی امشب، صحنه گل زدن او نبود، زمانی بود که یک موقعیت صددرصد گلزنی را از دست داد.

 لیورپول امشب با نتیجه پرگل پنج بر یک تولوز، حریف فرانسوی‌اش در لیگ اروپا را در هم کوبید و با اقتدار صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد.

گل‌های تیم یورگن کلوپ را دیوگو ژوتا، واتارو اندو، داروین نونیز، رایان گراونبرخ و محمد صلاح به ثمر رساندند.

نونیز که در این فصل شروع نسبتا خوبی داشته، در لیگ اروپا هم بازی اول مقابل لاسک را با یک گل و یک پاس گل پشت سر گذاشت. او در بازی دوم لیورپول در لیگ اروپا برابر یونین سن ژیلوا یک موقعیت را به عجیب‌ترین شکل ممکن از دست داد، به حدی ویرژیل فن دایک از روی نیمکت باور نمی‌کرد که توپ گل نشده است.

 

شیرین‌کار‌ی‌های نونیز در بازی امشب هم ادامه داشت. در حالی که تیم مهمان جلو کشیده بود و سعی در کمتر کردن اختلاف داشت، بازیکنان لیورپول صاحب توپ شدند، نونیز از سرعت خود استفاده و به زمین حریف نفوذ کرد و پاس ارسالی را صاحب شد. او با یک حرکت زیبا مدافع و دروازه‌بان تولوز را جا گذاشت و یک بغل پای ساده کافی بود تا دروازه را باز کند، اما با ضربه‌ای محکم توپ را به تیر عمودی دروازه کوبید و برگشت خورد. در برگشت رایان گراونبرخ صاحب توپ شد و دروازه را باز کرد تا هم خیال نونیز کمی راحت‌تر شود و هم شوت بی‌دقت او به تیر دروازه تبدیل به یک پاس گل شود. البته او در حدی از این موقعیت از دست‌‌رفته ناراحت بود که در حالی که گراونبرخ به سمتی دیگر رفت و در حال خوشحالی پس از گل بود، مهاجم اروگوئه‌ای روی زمین نشسته بود و با افسوس به موقعیتی که از دست داده بود فکر می‌کرد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

حماس به خوبی قادر به مقاومت در جنگ طولانی مقابل ارتش زرهی و مکانیزه صهیونیستها است

پایان کامل مصدومیت ستاره جوان لیگ (عکس)

0 دیدگاه

    ارسال دیدگاه